שירי פיין-גרוסמן

עמיתת מדיניות

לכל המאמרים של שירי פיין-גרוסמן
שירי פיין-גרוסמן, עמיתת מדיניות במכון מיתווים, שירתה כ-11 שנים במטה לביטחון לאומי (מל"ל) בו מילאה שורה של תפקידים. בתפקידה האחרון כראש ענף מדיניות חוץ האחראית על הזירה האזורית, היתה אחראית על הקשרים המיוחדים עם מדינות המפרץ והובילה את עבודת המטה הבין-ארגוני בנושא הסכמי אברהם. שירי אף לקחה חלק במשלחות הישראליות הרשמיות הראשונות לבחריין ומרוקו.
ֿ
לפני כן, שירתה בלשכה המשפטית של המל"ל ושימשה כסגניתו בפועל של היועץ המשפטי. במסגרת זו עסקה באסטרטגיה המשפטית מול הזירה הפלסטינית, בית הדין הפלילי הבינ"ל (ICC), ניסחה החלטות ממשלה וקבינט ויצגה את המל"ל בישיבות הקבינט, הממשלה וועדות הכנסת. בנוסף לתפקידה, שירי שימשה כממונה על השוויון המגדרי במל"ל במשך שש שנים והקימה במסגרת זו פורום בין-ארגוני בו לקחו חלק הממונות על השוויון המגדרי מכלל המערכת המדינית-ביטחונית.
שירי בעלת תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, מחזיקה בתואר ראשון במשפטים וממשל מאוניברסיטת רייכמן. במסגרת לימודי הממשל נבחרה לקחת חלק בתכנית ארגוב למנהיגות ודיפלומטיה. שירי פרשה מהמל"ל ביוני 2021 ומאז עובדת במגזר הפרטי בו היא עוסקת, בין היתר, ביצירת חיבורים המגשרים בין עסקים, הון ופוליטיקה אזורית.
ניוזלטרצרו קשרתמיכה במכון